Prazdniny - deti spolu ts

Prázdniny včera odštartovali mimoriadne úspešne. Slováci si nový komediálny seriál na JOJke nenechali ujsť

Ďakujeme za vašu priazeň.

Televízia JOJ včera odštartovala vysielanie svojho nového komediálneho seriálu Prázdniny, ktorý sa stal najsledovanejším programom dňa pre obchodne relevantnú časť publika a je tento rok zatiaľ najúspešnejším nespravodajským formátom pôvodnej tvorby na trhu. JOJka dosiahla svoj najlepší celodenný výkon za posledný rok.

JOJ Group zaznamenala v stredu 18. januára ako líder slovenského trhu svoju druhú najlepšiu sledovanosť v prime time tento rok, konkrétne vynikajúci 15,8 % rating a 35,1 % share v rámci univerzálneho publika. TV JOJ včera dosiahla svoj najlepší celodenný výkon za posledný rok – v CS 12-54 mala naposledy lepší share v januári 2016 (včera 21,3 % Shr) a v CS 12+ v novembri 2015 (včera 20,7 % Shr). Rovnako rekordný podiel na trhu zaznamenala JOJka včera v prime time v komerčnej cieľovke (30,7 % Shr), lepší mala naposledy v novembri 2015. TV JOJ mala včera 13,0 % sledovanosť v CS 12+ a bola trhovou jednotkou (v CS 12-54 aj 12+) aj celodenne, aj v hlavnom vysielacom čase.

JOJka včera s mimoriadnym úspechom odštartovala vysielanie svojho nového komediálneho seriálu pre celé rodiny s názvom Prázdniny. Premiéru seriálu si nenechalo ujsť až 693-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ktorí dosiahli vynikajúcu, až 14,8 % sledovanosť a 32,3 % podiel na trhu. V komerčnej cieľovej skupine mladších divákov zaznamenal seriál takisto skvelé výkony, 13,9 % rating a až 38,2 % share. Prázdniny dosiahli priemerný reach až 938-tisíc divákov (CS 12+) a stali sa najsledovanejším programom dňa v CS 12-54. Zároveň sú Prázdniny tento rok zatiaľ najsledovanejším programom pôvodnej tvorby slovenských televízií na našom trhu.  

Najpočetnejšou skupinou nového seriálu boli včera diváčky vo veku 45-54 rokov, ktoré dosiahli excelentnú, až 22,7 % sledovanosť a 38,0 % podiel na trhu. Ešte vyšší výkon mali Prázdniny v cieľovej skupine žien v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré zaznamenali až 44,4 % share a 21,8 % rating. Muži v rovnakom veku dosiahli až 40,0 % podiel na trhu. 

Komediálny seriál o troch bratrancoch, ktorí sa so svojimi šiestimi deťmi chystajú stráviť dva týždne na chalupe na Kopaniciach bez signálu a internetu má mimoriadne pozitívnu odozvu od divákov aj na sociálnych sieťach a okrem Facebooku a Instagramu majú Prázdniny ešte jeden špeciálny nástroj, prostredníctvom ktorého môžu diváci komunikovať priamo s jednou zo seriálových postáv.

K seriálu totiž spustila televízia JOJ ako historicky prvá slovenská televízia takzvaného "ChatBota" - diváci si môžu pokecať s Janom z Prázdnin, ktorý s nimi komunikuje cez Messenger. Tento inovatívny spôsob informovania divákov o postavách, dejových zápletkách aj zákulisí nového televízneho projektu je na Slovensku použitý vôbec po prvýkrát a na jeho vývoji spolupracovala televízia JOJ so spoločnosťou DataConcept.

Chceli sme dosiahnuť interaktívny zážitok. Jano Jančich ako hlavná postava Prázdnin je pripravený odpovedať na obrovský okruh preddefinovaných otázok a je vytvorený tak, aby poskytol veľmi konkrétne a uveriteľné informácie. A to bez ohľadu na to, koľko ľudí sa ho v danej chvíli opýta. V mnohých prípadoch je skutočne ťažké na prvý pohľad zistiť, že na druhej strane konverzácie nie je človek z mäsa a kostí. Je totiž pripravený zareagovať na množstvo podnetov, predstavuje hlavné postavy seriálu, približuje dej, ale aj zabáva, ponúka klebety či videá. Jano je veľmi milý spoločník,“ vysvetľuje ChatBota Bibiána Tunegová, Digital Campaign Manager z DataConceptu a dodáva: „Programovanie nášho ChatBota ako skutočnej postavy z Prázdnin trvalo šesť týždňov intenzívnej práce ideamakera, copywritera, programátora, accounta a dátového analytika s tvorcami seriálu a ľuďmi z JOJky. Našim spoločným cieľom bolo urobiť z neho diskutéra, ktorý je schopný adekvátne zodpovedať čo najširší okruh relevantných otázok.“

Viac informácií o seriáli Prázdniny nájdete na webe prazdniny.joj.sk a na Facebookovej fanpage. ChatBot je dostupný tu: m.me/janoprazdniny.

Okrem Prázdnin zaznamenali v stredu vynikajúce výsledky opäť aj spravodajské relácie JOJky. Najlepšie počasie sledovalo až 736-tisíc divákov, ktorí dosiahli až 15,7 % sledovanosť a 32,8 % share (CS 12+). Druhú najlepšiu sledovanosť v rámci univerzálneho publika mali včera Noviny TV JOJ s 15,0 % ratingom a 32,5 % podielom na trhu, takže naďalej potvrdzujú svoju silnú a nadpriemernú pozíciu jednotky na trhu. KRIMI zaznamenali tiež vynikajúci výkon (12,7 % Rtg a 29,4 % Shr) a Šport si v stredu na JOJke vyslúžil 12,0 % rating a 25,4 % share (CS 12+).

Rovnako sa darí aj podvečernej show televízie JOJ, ktorá je od začiatku roka lídrom slovenského trhu v čase svojho vysielania. Moja mama varí lepšie ako tvoja včera zaznamenala 7,8 % sledovanosť v CS 12+.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group